سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت کولر گازی بوش

تعمیرات کولر گازی بوش در تهران و تمامی استان های ایران را می توانید از اینجا درخواست نمایید تا با کمترین زمان تکنسین ها و تعمیرکاران ما در محل شما حاضر شوند، همچنین می توانید قیمت رقابتی کولر گازی های بوش را از ما بخواهید تا با گارانتی اصلی و تحویل و نصب و خدمات پس از فروش به شما خدمت رسانی کنیم، قیمت اسپلیت اینورتر بوش را با گارانتی اصلی و خدمات پس از فروش ار ما بخواهید.

همچنین با دریافت خدمات تعمیرات کولرهای گازی (Bosch) از نمایندگی های رسمی بوش می توانید این اطمینان را داشته باشید تا دستگاه شما با لوازم و قطعات اورجینال تعمیر می گردد که تمامی این قطعه ها دارای 1 سال گارانتی و خدمات می باشند.

تعمیرات کولرگازی بوش

 

تعمیرات کولر گازی بوش در تهران (bosch) همواره تمامی تلاش خود را برای ارائه خدماتی قابل اطمینان به مشتریان معطوف ساخته است، زیرا بهترین محصولات دنیا نیز اگر از خدمات پس از فروش یکپارچه ای برخوردار نباشند، قطعاً نتیجه کار، مشتریانی ناراضی خواهد بود که تمایلی به خرید هیچ یک از محصولات آن برند نخواهند داشت.

ما به‌خوبی درک می‌کنیم که در گرمای طاقت‌فرسای تابستان به‌هیچ‌عنوان نمی‌توان در ارائهخدمات پس از فروش بوش به مشتریان، کوتاهی نمود. پس با خدماتی در دسترس همیشه در کنارتان خواهیم بود.

6 دلیلی که تعمیرگاه مرکزی بوش در تهران را از سایرین متمایز می کند:

12 ماه از بابت خرابی و تعمیرات کولر گازی بوش خود نگرانی نداشته باشید. تمامی تعمیرات شامل ضمانت 1 ساله می باشند.
زمان شما ارزشمند است. اعزام تمام تکنسین ها با زمان درخواستی شما برای سرویس دهی هماهنگ خواهد شد.
در طول دوره ضمانت یکساله نیاز به پرداخت هیچ هزینه اضافی نیست. حتی هزینه ایاب و ذهاب نیز در این 12 ماه کاملاٌ رایگان خواهد بود.
برای دسترسی و ارتباط هر چه سریعتر، میتوانید از راه های مختلفی همچون فرم درخواست آنلاین تعمیرات، ایمیل و شماره تلفن نمایندگی تعمیرات بوش با ما در ارتباط باشید.
تمامی قطعات مورد استفاده در تعمیرات کولر گازی شما کاملاٌ اصل و شرکتی میباشند.
خروجی سالها برگزاری دوره ها و کارگاه های آموزشی تعمیرکارانی متخصص و با تجربه را به همراه داشته است.

قیمت کولر گازی بوش

اسپلیت و کولر گازی دیواری بوش در دو مدل بایو فیلتر و سیلور و قابلیت سرمایش و گرمایش در ظرفیت های متفاوت 9000 الی 24000 به بازار عرضه می شوند. اسپیلیت های سرد و گرم بوش، با ترکیبی از نوآوری در سطح جهانی ، طراحی منحصر به فرد و عملکرد فوق العاده بی صدا، کیفیتی بی همتا و نهایت بهره وری از انرژی را برای خانه شما به ارمغان خواهد آورد. با تعمیرگاه مرکزی بوش تماس بگیرید.

سیستم کنترل از راه دور این دستگاه با کاربرد فوق العاده آسان و برخورداری از گزینه های متنوع تنظیماتی همچون سیستم ”Auto –Start ” شما را قادر می سازد تا محیط خانه خود را همواره در دمایی مطلوب و مطبوع نگه دارید. طراحی هوشمندانه و نوآورانه این سیستمها و قرارگیری در کابین محافظ ضد گرد و غبار، نه تنها تمیز کردن و نگهداری از این دستگاهها را آسان می سازد بلکه تداوم عمر مفید و ماندگاری عملکرد بهینه آنها را نیز ضمانت می نماید.

سیستم فیلتر بیولوژیکی تعبیه شده در اسپیلیت های بوش، با تصفیه خودکار تمامی ذرات گرد وغبار حساسیت زا، آلاینده ها و باکتری های مضر معلق در هوا، تنفس در محیطی سالم، مطبوع و عاری از حساسیت را برای شما و سایر اعضای خانواده ممکن می سازد. همچنین سیستم مولد یون منفی تعبیه شده در این دستگاه ها با تولید و پخش یون های منفی انرژی بخش در هوا، لطافت، تازگی و نشاط آبشار ها وکوهستان ها را از آن خانه شما خواهد کرد.

اسپلیت و کولر گازی دیواری بوش با ظرفیت های 9000 BTU مناسب برای فضای تا 15 مترمربع ( ارتفاع سقف 2.8 متر)، 12000 BTU مناسب برای فضای تا 30 متر مربع ( ارتفاع سقف 2.8 متر) و 18000 BTU مناسب برای فضای تا 45 متر مربع ( ارتفاع سقف 2.8 متر) و 24000 BTU مناسب برای فضای تا 60 متر مربع ( ارتفاع سقف 2.8 متر) در مدلهای سرمایشی و سرد و گرم به بازار عرضه می شود.

Gas-cooler-bosch تعمیرات کولر گازی بوش

تعمیرات کولر گازی بوش

نمایندگی تعمیرات بوش کولر گازی بوش در تهران

تعمیرات کولر گازی بوش در محل، پیگیری مداوم، راه های ارتباطی مختلف، و همواره به روز بودن اطلاعات تعمیرکاران ما و تعمیر تخصصی برند بوش میتواند تنها چند دلیل برای جلب اطمینان شما باشد.

از نکات مهم دیگر میتوان به زمان انجام تعمیرات اشاره کرد:

قطعا زمان برای شما با ارزشترین ملاک برای انتخاب یک تعمیرگاه مجاز بوش مناسب است. پس برای هر چه بیشتر شدن رضایت شما از ارائه خدمات، هماهنگ شدن کامل تعمیرکار با زمان انتخابی شما را در دستور کار خود قرار داده ایم.

و مهم تر از تمامی دلایل فوق: با هدف تسریع و صرفه جویی در زمان، با ایجاد 22 شعبه تعمیراتی در 22 منطقه تهران، در هر کجا که باشید به شما نزدیکیم تا بتوانیم در کمترین زمان ممکن برای انجام سرویس و تعمیر کولر گازی بوش در تعمیرگاه مرکزی بوش ، کنارتان باشیم. همچنین برای انجام این کار متخصصینی را اعزام خواهیم کرد که به طور میانگین 8 سال سابقه تعمیرات تخصصی کولر گازی بوش را در سوابق کاری خود دارند.

کولر گازی اینورتر بوش

کولرگازی بوش 24000 اینورتر از سری جدید کولرگازی های کم مصرف شرکت بوش است . این کولرگازی دارای 5 سال ضمانت نامه تعویض بدون قید و شرط از تاریخ نصب توسط نماینده شرکت هوای پاک ایران است همچنین دارای 120 ماه خدمات پس از فروش و 36 ماه خدمات طلایی است.

سری مگا اینورتر
دارای کمپروسور بسیار قدرتمند با قابلیت تحمل در درجه حرارت بسیار بالا (65+)
مورد استفاده در مناطق گرمسیری ، حاره ای و معتدل
پرتاب هوا در چهار جهت
مکش سه طرفه جریان هوای گرم جهت سرمایش سریعتر و کارایی بهتر

Gas-cooler-boschirepair تعمیرات کولر گازی بوش

تعمیرات کولر گازی بوش

تعمیرات کولر گازی بوش اینورتر

تعمیرگاه مجاز بوش آماده خدمات رسانی و سرویس دهی به کلی مناطق تهران با پشتیبانی کامل و 24 ساعته و با کیفیت را دارا می باشد زمانیی که شما با با دفتر تخصصی و خدماتی ما تماس می گیرید ما با توجه به نوع مشکل شما یکی از ماهرترین تکنیسینهای فنی خود را جهت تعمیر دستگاه به منزل شما در همان روز اعزام می کنیم .

اسپلیت و کولر گازی دیواری بوش در دو مدل بایو فیلتر و سیلور و قابلیت سرمایش و گرمایش در ظرفیت های متفاوت 9000 الی 24000 به بازار عرضه میی شوند. اسپیلیت های سرد و گرم بوش، با ترکیبی از نوآوری در سطح جهانی ، طراحی منحصر به فرد و عملکرد فوق العاده بی صدا، کیفیتی بی همتا و نهایت بهره وری از انرژی را برای خانه شما به ارمغان خواهد آورد.

از جمله خدمات ما در زمینه نمایندگی تعمیرات بوش و اسپیلت و کولر گازی می توان به موارد زیر اشاره کرد.

تعمیر و سرویس کولر گازی پنجره ای ، اسپیلت ، کولر گازی ایستاده ، کولر های گازی اینورتر در کلیه مناطق تهران . جابجایی ، نصب انواع مارک های کولر گازی تعمیرات برد کولر گازی معمولی ، تعویض کمپرسور کولر گازی ، لوله کشی مسی توکار و روکار کولرگازی و اسپیلت ، شستشوی فیلتر و کندانسور و اواپراتور ( پنل ) با مواد مخصوص شستشوی کولر گازی ، رفع آبریزش از پنل کولر گازی ، سرویس سالیانه انواع کولر گازی و اسپیلت و خدمات کولر گازی اسپیلت کولر گازی بانه نصب برد الکترونیک همه کاره کولر گازی و…

قیمت اسپلیت اینورتر بوش

برای اطلاع از آخرین قیمت های اسپلیت اینورتر بوش با نمایندگی رسمی بوش تماس بگیرید. این محصول دارای مشخصات زیر است.

تعمیرات کولر گازی بوش

کولر گازی DC اینورتر بوش

ظرفیت سرمایش : 30
ظرفیت گرمایش : 30
کلاس انرژی ++A
شرایط کارکرد محیطی در مناطق حاره ای و معتدل T1 و T3
نوع سیستم DC inverter
65% کاهش مصرف انرژی
قدرت تحمل کمپرسور تا دمای بالا 65C+ و زیر صفر (15C-)
دارای کیت برد اینورتر
نوع مبرد گاز R410A
نوع کمپروسور روتاری
پرتاب هوای چهار طرف
DEfrost
عملکرد هوشمند دستگاه
سیستم سه بعدی کنترل دمای محیط
مجهز به سیستم تصفیه هوای خانگی
مکش سه طرفه جریان هوای گرم جهت سرمایش سریعتر و کارایی بهتر
پنج سال ضمانت
پنج متر لوله و کابل رایگان
ساخت کشور اسلوونی

منبع: نمایندگی تعمیرات بوش