سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نگهداری و مراقبت از لوازم خانگی

شرکت بوش در سال 1886 توسط رابرت بوش در شهر اشتوتگارت آلمان تاسیس شد. از این شرکت به عنوان بزرگ‌ترین شرکت تامین کننده لوازم خودکار در دنیا نام می برند. دفتر مرکزی شرکت در شهر گرلینگن در آلمان واقع شده است و فعالیت این شرکت در عرصه تکنولوژی های خودکار و صنعتی، محصولات مصرفی و ساختمانی، در سال 2010 به فروشی معادل 47,5 میلیارد یورو دست یافته که با رشدی معادل 27 درصد در سال، سریعترین رشد سالانه را در تاریخ 125 ساله خود داشته است. 

رابرت بوش در سن 25 سالگی کارگاه مهندسی ماشین آلات سبک و مهندسی برق خود را با دو عضو همراه تاسیس کرد و خدماتی چون تعمیر دستگاه های تلفن، لوازم عکاسی، دستگاه های ماشین تحریر و سایر ماشین آلات را انجام می دادند. در زمان کوتاهی کارگاه تبدیل به کمپانی بین المللی سرآمدی گشت. بنیان پیشرفت و بسط شرکت بر سادگی اختراعات گذاشته شده بود و ابتکاراتی نظیر احتراق مغناطیسی به منظور موتورهای درون سوز با این بنیان ایجاد شد. شعار شرکت بوش عبارت بود از «بهتر است پول خود را از دست بدهیم تا اعتماد و اطمینانی که مشتری به ما می کند را از دست دهیم» شرکت بوش در حال حاضر نیز این شعار را سرلوحه کیفیت محصولاتش دارد. شرکت بوش با مسئولیت محدود، در گستره بین المللی، در عرصه صنعت وسایل برقی تاثیرگذار بود. افزون بر تعهد اجتماعی که به صورت تنوع محصولات به منظور استفاده در همه زمینه های زندگی روزانه جاری و ساری است، شرکت بوش یکی از سردرمداران صنعت آلمان در این عرصه نیز شمرده می شود. مسئولیت اجتماعی، همه کارهای بهداشتی و بوجود آوردن فهم مشترک جهانی قسمتی از بنیان های فکری رابرت بوش بوده است، سنتی که در ادامه موسسه خیریه رابرت بوش مسئولیت آن را عهده دار شد و هنوز هم به صورت فعال به آن پایبند مانده است. 

ماحصل فعالیت های شرکت بوش در طی سالیان درخواست برای ثبت اختراع شمع ماشین بوش 1902 . نخستین کالاهای خارجی در ایالات متحده امریکا شروع شد 1909 . کارکنان بوش بعد از ظهر روزهای شنبه تعطیل شدند 1910 . بوش نخستین تولید کننده ماشین با سیستم برقی کامل بود 1913 . نخستین وسایل برقی بوش، ماشین موزنی بوش، وارد بازار شد 1928 . یخچال بوش سرآمد خط تولید لوازم خانگی مدرن بود 1933 . بیمارستان رابرت بوش به مثابه یک سازمان خیریه بازگشایی شد 1936 . وسایل آشپزخانه، و امکانان خانگی و نیمه صنعتی و لوازم هیدرولیک بر گستره کالاهای شرکت افزوده شد 1952. تمهیدات عرضه کالاهای بوش در محلهای تازه ای در استرالیا، برزیل و هندوستان مهیا گشت 1954 . وسایل آشپزخانه بوش به منظور فروش گسترده عرضه شد 1965 . ای بی اس و بوش سیستمی را به صورت مشترک برای صنعت ماشین سازی بوجود آورد 1978 . 

ساخت وسایل برقی در کارخانه سبنیتز در ساکسونی ( چکش و سنگ زاویه ای) آغاز گشت 1989 . کمپانی های بازاریابی در چندین کشور اروپای شرقی (لهستان، لاتویا، مجارستان و اوکراین) شروع گشت 1992 نمونه وسایل برقی، مانند دستگاه مو زنی برقی در سال 1928 اختراع شد که باعث اختراع سایر اقلام گشت. نخستین دریل برقی در سال 1932 و اره عمود بر در سال 1946 وارد بازار شد. این اختراعات بنیان تنوع مختلفی از وسایل و لوازم را به منظور کاربردهای انواع ماشین ها مهیا نمود. معرفی عایق های حفاظتی برای مهیا نمودن شرایط ماکزیمم ایمنی به منظور استفاده کننده ها 1952 . 

طیف وسایل برقی وارد بازار لوازم خانگی و نیمه صنعتی شد. 1966. در ایران نیز این برند و کالاهای ارائه شده آن برندی مشهور و شناخته شده است به صورتی که خانواده های ایرانی دست کم چندین نمونه از لوازم خانگی شان را اختصاص به این برند داده اند و مطابق با سرشماری های صورت گرفته همه مصرف کنندگان کمال رضایت را از این برند و محصولاتش و همچنین از نحوه کارکرد آنها دارند. نمایندگی تعمیرات بوش شرکت ما نیز با دارا بودن مجوز و پروانه کسب از اتحادیه مرتبط و با کاردان هایی با تجربه و آموزش دیده آماده عرضه هرگونه خدمات و تعمیر و نگهداری انواع کالاهای لوازم خانگی برند بوش هستند. 

محصولاتی که نمایندگی تعمیرات بوش از این برند تحت حمایت دارد دربرگیرنده لباسشویی، ظرفشویی، یخچال فریزر، سایدبای ساید، فر، اکرویو می باشد که در این زمینه ها خدمات تعمیر و سرویس و نگهداری محصولات بوش را به بهترین نحوی انجام می دهد پس اگر به دنبال شرکتی مطمئن و متخصص هستند خدمات تعمیر و سرویس و نگهداری محصولات بوش خانه تان را به شرکت ما واگذار کنید شرکت ما با کمال افتخار آماده خدمات رسانی به شما عزیزان است. در ضمن شرکت ما با ارائه کارت گارانتی خدمات بعد از فروش و نمایندگی محصولات ال جی، بوش، آریستون و سامسونگ و آاگ و الکترولوکس و برندهای دیگر در حال خدمت رسانی می باشد. پس شرکت ما با تامین قطعه های بوش و بقیه برندهای معتبر و همچنین با دارا بودن مهارت و تخصص کافی نسبت به برطرف کردن نواقص و تعمیرات محصولات بوش همیشه در خدمت شما می باشد و با افتخار قابلیت جلب رضایت مصرف کنندگان بوش را دارد و تعمیرات و خدمات آن را انجام می دهد در ضمن ما میتوانیم در کمترین وقت جواب اعتماد شما را جواب بدهیم .

شماره تماس بوش

شرکت ما به عنوان تعمیرگاه مجاز بوش آماده عرضه تعمیرات همه دستگاه های شرکت بوش به شماست. این مراجعه تنها با یک تماس تلفنی امکان پذیر خواهد بود و احتیاجی به انتقال و حمل و نقل دستگاه های بوش شما نمی باشد. این برتری سبب می شود که فاصله جغرافیایی از بین برود و شما در هر یک از ناحیه های تهران که باشید قادر خواهید بود به آسانی از تعمیرات هممه دستگاه های بوش بهره مند گردید.

شماره تلفن بوش

در صورتی که نیاز به تماس با تعمیرگاه مرکزی و خدمات پس از فروش بوش داشتید می توانید از شماره تلفن های موجود در سایت کمک بگیرید و خدمات لازم برای انواع خدمات بوش را از ما بخواهید. تعمیرگاه بوش و نمایندگی مرکزی بوش / نمایندگی مجاز بوش با تجربه های اندوخته و و کادری حرفه ای و ماهر توانسته رضایت مندی مشتری های خود را جلب کند و اعتماد بیشتری را در ارائه خدمات خود به دست بیاورد. برای استفاده از خدمات تعمیرات لوازم خانگی بوش و همچنین سایر برندها می توانید با ما تماس بگیرید.

 

منبع: شرکت بوش