سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ضمانت تعمیرات شرکت بوش

طرحان شرکت بوش یک ماشین لباسشویی منحصر به فرد با ویژگی های خاص طراحی نموده اند که توانایی شستن لباس را تا حد ممکن بالا برده است به طوری که با مصرف آب و برق خیلی کم لباس ها را میشوئد. این امکان با طراحی شستشوی استوانه ای در لباسشویی بوش امکان پذیر شده است.

البته ماشین لباسشویی های جدید بوش توانایی شستن با تکنولوژی پیمانه هوشمند (i – DOS) را نیز دارند که در این مدل ها نیازی به ریختن مواد شوینده در هر نوبت نمی باشد بلکه فقط یکبار مخزن مایع شستشو و نرم کننده شارژ می شود و برای 20 مرتبه شستشو به صورت هوشمند از آن استفاده خواهد شد.

 

654165416541651 تعمیرات لباسشویی بوش

تعمیرات لباسشویی بوش

تعمیرگاه مجاز ماشین لباسشویی بوش

نمایندگی تعمیرات بوش و تعمیرگاه مجاز مرکزی بوش با سابقه طولانی در زمینه خدمات پس از فروش لوازم خانگی و البته تعمیر ماشین لباسشویی بوش مفتخر است سال ها تلاش نموده که با تربیت پرسنل های تحصیل کرده و با تجربه، خدمات با کیفیتی را به هموطنان عزیز ارائه نماید.

در سالهای اخیر تجهیزات لباسشویی های بوش بسیار پیشرفته و البته دیجیتال شده است. در این راستا، لباسشویی بوش با استفاده از تکنولوژی BLDC توانسته است در پائین آوردن مصرف انرژی در دنیا پیشتاز باشد و دستگاه های ماشین لباسشویی با مصرف A+++ , A++ , A تولید نماید.

ضمانت تعمیرات شرکت بوش

در نمایندگی تعمیرات بوش، تعمیر ماشین لباسشویی به صورت 100 درصد در منزل با 36 ماه ضمانت کتبی و انجام تعمیر کمتر از 2 ساعت پس از تماس مشتری انجام می شود. همچنین نمایندگی تعمیرات بوش و تعمیرگاه و نمایندگی مجاز تهران تعمیرات بوش به صورت 24/7 یعنی 7 روز هفته و 24 ساعت شبانه روز آماده خدمات رسانی به مشترکین محترم می باشد توضیح اینکه اگر مدت ضمانت دستگاه شما به پایان نرسیده حتماً با شماره های مندرج برروی کارت گارانتی خود تماس حاصل فرمائید.

در غیر این صورت نمایندگی تعمیرات بوش و تعمیرگاه مرکزی تعمیرات لوازم خانگی بوش به عنوان نمایندگی رسمی بوش در تهران و همچنین تعمیرگاه مجاز بوش تعمیرات لباسشویی شما را در کمتر از 2 ساعت به پایان خواهد رساند.

لوازم یدکی لباسشویی بوش

ماشین ظرفشویی کارهای فراوانی را در آشپزخانه انجام میدهد. به علاوه، در هر شستشو در مقایسه با شستشوی دستی ظروف، در مصرف چندین لیتر آب آشامیدنی ارزشمند صرفه جویی میکند. اما حتی ماشین ظرفشویی Bosch نیز مانند هر وسیله ی برقی باکیفیت ممکن است دچار اختلال شود. در این صورت، مستقیماً با مرکز خدمات مشتریان مخصوص ماشینهای ظرفشویی تماس بگیرید.

و با استفاده از شبکه خدماتی گسترده Bosch، خدمات مشتریان بلافاصله به شما مراجعه و هرگونه مشکل ماشین ظرفشویی شما را سریع و مطمئن با مجرب ترین تکنسین ها انجام می دهیم.

برای تضمین اینکه تکنیسین متعهد خدمات مشتریان Bosch حتی به صورت تلفنی راهنماییهای لازم را به شما ارائه میدهد، باید دو چیز مهم درباره ماشین ظرفشویی خود را بدانید: شماره محصول (E-NR) و تاریخ تولید محصول (FD). این اعداد روی پلاک مشخصات محصول درج شدهاند – و به مثابه کارت شناسایی ماشین ظرفشویی شما هستند.

بسته به نوع ماشین ظرفشویی خود، پلاک مشخصات آن یا داخل درب و یا روی لبه بالایی محصول قرار دارد. بهترین کار این است که قبل از آنکه به صورت تلفنی یا آنلاین با مرکز خدمات مشتریان Bosch تماس بگیرید، شماره محصول (E NR) و تاریخ تولید (FD) ماشین ظرفشویی خود را پیدا کنید تا تکنیسین متعهد خدمات مشتریان Bosch بتواند سریع و مطمئن ماشین ظرفشویی شما را تعمیر نماید.

و اگر برای ماشین ظرفشویی خود نیاز به قطعات یدکی یا لوازم جانبی دارید، باز هم باید اطلاعات پلاک مشخصات محصول خود را بدانید. قطعات یدکی یا لوازم جانبی مناسب ماشین ظرفشویی شما را تنها میتوان با استفاده از E-NR درست مشخص نمود.

64984894894894 تعمیرات لباسشویی بوش

تعمیر لوازم خانگی در محل با مجرب ترین تکنسین

رفع ارور f23 ماشین لباسشویی بوش

لباسشویی بوش E63 وضعیت عادی-نوع اشتباه برنامه نویسی جایگزین برد-ریست برد

لباسشویی یوش E67 نوع برنامه نویسی- نرم افزار کنترل

لباسشویی بوش F:26 هیدروستات بررسی شود

لباسشویی بوش . .F یکی از بردها ایراد دارد

لباسشویی بوش F12 ارسال به نمایندگی – ناهمخوانی بین برد و دیس پلی برای اپیرام دوباره

لباسشویی بوش F16 پیام ارور در ماشین

لباسشویی بوش F17 مشکل ورودی آب

لباسشویی بوش F18 عمل نکردن پمپ تخلیه

لباسشویی بوش F21 مشکل موتور

لباسشویی بوش F23 پیام ارور مربوط به سووئیچ شناور کف

لباسشویی بوش F26 ایراد در میکرو سوئیچ

لباسشویی بوش F34 پیام ارور میکرو سوئیچ در ماشین

لباسشویی بوش F42 ایراد مربوط به موتور-ذغال موتور- سوکت-سیم کشی

لباسشویی بوش F43 ایراد مربوط به موتور-ذغال موتور-سوکت- سیم کشی

لباسشویی بوش F57 قفل نشدن در ماشین

لباسشویی بوش F61 قفل نشدن در ماشین

لباسشویی بوش F64 سوکت برد عیب دارد

لباسشویی بوش F17 در ماشین درست بسته نشده است

لباسشویی بوش OPERATING نیاز به بازکردن برد برای تعمیر و ارسال به تعمیرگاه دارد

65as651adcv تعمیرات لباسشویی بوش

لوازم یدکی لباسشویی بوش

فروش قطعات ماشین ظرفشویی بوش

ماشین لباسشویی یکی از ماشین های پر مصرف در خانه ها است که هر روز مورد استفاده می باشد. احتمالا فکر می کنید که چون ماشین لباسشویی خودتان را با قیمتی بالا و از برندی خاص خریده اید، عمر دستگاه بیشتر است و دیرتر دچار ایراد می شود؛ ما به منزله یک گروه فعال در عرصه تعمیرات انواع لباسشویی این مسئله را تایید می کنیم اما اگر می خواهید خرید مناسبی داشته باشید تلاش کنید با توجه به بودجه ی مالی تان، بهترین انتخاب را انجام دهید. زیرا خرید از برندهای شناخته شده لوازم خانگی حس رضایت و اطمینان بیشتری را به همراه دارد.

اما مسئله ای مهمتر نیز وجود دارد و آن بروز مشکلات و عیب های احتمالی در لوازم خانگی است و به هرحال احتمال دارد که به خاطر دلیل های بسیاری نیاز به تماس با تعمیرگاه مجاز تعمیرات لباسشویی در کرج داشته باشید. نحوه استفاده شما از لباسشویی مهمتر از خرید آن است و می توان گفت طول عمر زیاد آن به کاربری اصولی و صحیح وابسته است.

امکان دارد با اینکه تمام سعی خودتان را کرده اید تا در حفظ و نگهداری و طرز استفاده از آن دقت کنید، اما باز ایرادی برای لباسشویی شما به وجود آمده که نیاز به تعمیر پیدا کرده است.همیشه از فروشگاه ها و نمایندگی های مجاز خرید کنید. برای هر برند فعال در عرصه تولیدات لوازم خانگی، فروشگاه های معتبری در شهرهای مختلف است. با خرید از آنها می توانید اطمینان حاصل کنید که در صورت ایجاد ایراد و مشکلات احتمالی، از خدمات پس از فروش لباسشویی استفاده خواهید کرد و این امکان هنگامی میسر است که در موقع خرید، کارت گارانتی ماشین لباسشویی را از فروشنده دریافت کنید و همه قطعات ماشین را به صورت ضمانت شده خریداری نمایید.

تماس با تعمیرات لباسشویی بوش

نمایندگی مرکزی بوش آماده ارائه خدمات مربوط به تعمیرات همه ماشین های بوش است. مراجعه شما تنها با یک تماس تلفنی میسر است و نیازی به انتقال لباسشویی خود به تعمیرگاه نمی باشد. این مزیت مشکل فاصله خدماتی را از بین می برد و شما را در هر ناحیه تهران که باشید قادر می سازد تا با یک تماس تلفنی از همه خدمات تعمیراتی لباسشویی بوش بهره مند شوید.

برای بهره مندی از خدمات پس از فروش بوش و همینطور بقیه برندها می توانید با ما در ارتباط باشید.

اگر نیاز به تماس با تعمیرگاه مرکزی بوش و خدمات پس از فروش بوش داشته باشید می توانید از شماره تلفن نمایندگی تعمیرات بوش موجود در سایت استفاده کنید و خدمات لازم برای انواع لباسشویی بوش از ما بخواهید.

تعمیرگاه مجاز بوش و نمایندگی تعمیرات لباسشویی بوش با تجربه سالیان خود و نیروی متخصص توانسته رضایت مشتریان خود را جلب کند و اعتماد بیشتری را در ارائه خدمات به دست آورد.

منبع: نمایندگی تعمیرات بوش